Sidst opdateret: 5. september 2023
dit privatliv er en prioritet for os.
Når du besøger vores hjemmeside eller en Randstad-app, indsamler vi nogle oplysninger om din enhed, din browser og den måde, du navigerer i vores indhold på. Vi kan bruge cookies til at indsamle disse personlige data.
Cookies er små tekstfiler, der gemmes på din enhed, når du besøger vores hjemmeside. Cookies gør det muligt for hjemmesiden at huske dine handlinger og præferencer (f.eks. dit valg af sprog) og genkende dig, når du vender tilbage, så vi kan analysere tendenser, fastlægge dine interesseområder og administrere vores hjemmeside for at fremskynde navigationsprocessen og gøre din oplevelse af hjemmesiden mere effektiv.
hvilke personlige data indsamler vi?
Når du besøger vores hjemmeside, indsamler vi oplysninger, der er relateret til din enhed, din browser og den måde, du navigerer på vores hjemmeside, såsom:
- IP-adressen (Internet Protocol) på din enhed
- IP-adressen på din internetudbyder
- enhedens skærmopløsning
- enhedstype (unikke enhedsidentifikatorer)
- versioner af browser og operativsystem
- geografisk placering (kun land)
- foretrukket sprog til visning
- dato og klokkeslæt for adgang til hjemmesiden
- den internetadresse, hvorfra du blev linket direkte til vores hjemmeside
- det kontrolsystem, du bruger
- de dele af hjemmesiden, som du besøger
- de sider på hjemmesiden, du har besøgt, og de oplysninger, du har set
- de hyperlinks, du har klikket på
- det materiale, du sender til eller downloader fra vores hjemmeside
Hvis du vælger at downloade vores rapporter eller white papers, eller at abonnere på vores nyhedsbrev med nyheder, begivenheder og notifikationer, eller sender en forespørgsel, kan vi bede dig om at udfylde en formular med oplysninger som dit navn, e-mailadresse, jobtitel og virksomhed. Fra det øjeblik du foretager en af de førnævnte handlinger, vil vi være i stand til at relatere de ovenfor nævnte oplysninger om din enhed, din browser og den måde, du navigerer i indholdet på vores hjemmeside direkte til dig.
hvorfor har vi brug for dine personlige data?
Randstad behandler kun dine personoplysninger til de formål, der er angivet nedenfor:
- For at administrere hjemmesiden og til systemadministrationsformål (f.eks. også for at diagnosticere tekniske problemer, analysere trafikken til vores hjemmeside): baseret på det juridiske grundlag (a) Legitim interesse i at administrere vores hjemmeside, markedsføring og kommunikationsstrategi; og/eller
(b) Hvor (a) ikke er muligt, hvor lokal ufravigelig lovgivning kræver det, kan dette kun i disse begrænsede tilfælde baseres på et samtykke.
- Til webanalyse for at optimere brugeroplevelsen (analysere den måde, vores sider besøges på, analysere tendenser, observere og måle, hvordan vores besøgende engagerer sig i vores hjemmeside) og kvaliteten af det indhold, der leveres til dig (f.eks. jobopslag): baseret på det juridiske grundlag for (a) Legitim interesse i at forbedre vores hjemmeside, marketing og kommunikationsstrategi; og/eller
(b) Hvor (a) ikke er muligt, fordi lokal ufravigelig lovgivning kræver det, kan dette kun i disse begrænsede tilfælde baseres på et samtykke.
- Hvis du vælger at downloade vores rapporter eller white papers eller at abonnere på nyheder, events og notifikationer eller udfylde webformularer, vil vi bruge de oplysninger, du giver os, til at sende dig det ønskede indhold, til at kommunikere med dig (herunder, hvis du accepterer det, til at sende dig relaterede oplysninger, der kan være af interesse for dig) og til at forbedre vores markedsførings- og kommunikationsstrategi: Randstad kan sende whitepapers, nyhedsbreve, events og notifikationer, hvor du har givet samtykke til at modtage dette. Hvis du ikke længere er interesseret i disse meddelelser fra Randstad, kan du altid fravælge at modtage sådanne meddelelser.
- Til håndtering af specifikke forespørgsler: baseret på det juridiske grundlag (a) Legitim interesse i at forbedre vores hjemmeside, markedsføring og kommunikationsstrategi; (b) Hvor (a) ikke er muligt, fordi lokal obligatorisk lovgivning kræver det, kan dette kun i disse begrænsede tilfælde være baseret på et samtykke.
- Samarbejde med retshåndhævende myndigheder/domstole, håndtering af juridiske tvister/krav: Behandling er nødvendig med henblik på Randstads legitime interesser, som omfatter beskyttelse af virksomhedens aktiver, beskyttelse af dens juridiske interesser og håndtering af juridiske krav/tvister;
cookies
Du kan finde flere oplysninger om de cookies, vi bruger, til hvilket formål og yderligere indstillinger til konfiguration eller sletning af cookies i vores cookie-meddelelse: https://www.randstad.dk/cookies/.
kontakt os
Hvis du har spørgsmål om denne politik eller bekymringer om privatlivets fred, eller hvis du ønsker at udøve dine rettigheder eller få yderligere oplysninger om de sikkerhedsforanstaltninger, vi har indført, så dine personlige data er tilstrækkeligt beskyttet, når de overføres uden for Europa, bedes du kontakte os på dpo@randstad.dk