indberetning af uregel-mæssighed.

Randstad er en international organisation med globalt fokus på høj kvalitet. Som en sådan organisation forventer vi, at vores repræsentanter opfører sig etisk korrekt, i henhold til loven og i overensstemmelse med vores kerneværdier: viden, tjeneste og tillid, samtidig fremme af alle interesser og stræben efter det fuldendte. Som en del af vores kultur med fokus på åbenhed og ansvarlighed ønsker vi, at alle interessenter indberetter enhver adfærd, der ligger uden for disse værdier.

For at hjælpe med at indberette alvorlige uregelmæssigheder (herunder ulovlige aktiviteter, manglende arbejdsmiljøsikkerhed og brud på Randstads politikker om passende adfærd) har vi oprettet en procedure til indberetning af uregelmæssigheder. Medarbejdere opfordres til først at dele deres bekymring med en leder eller gennem en anden passende lokal facilitet til indberetning. Hvis disse måtte vise sig at være uhensigtsmæssige eller uden virkning, bør medarbejdere sende en indberetning via Randstad-koncernens facilitet til indberetning, som består af en sikker webside og en telefon-hotline, som er åben 24 timer i døgnet, se kontaktoplysningerne. Indberetninger, der modtages via denne kanal, sendes videre til den relevante lokale integritetsansvarlige, som sikrer, at enhver indberetning håndteres hurtigt, retfærdigt og retmæssigt. For mere information, se vores FAQ.

Alle indberetninger behandles fortroligt og med fuld sikkerhed for, at der ikke vil ske gengældelse mod medarbejdere, som har indberettet i god tro. Personer, der undersøges, vil få besked og har både ret til at svare på påstandene og gøre indsigelse mod eventuelle konklusioner imod vedkommende Hvor der kan påvises alvorlige uregelmæssigheder, vil ledelsen træffe hurtige og nødvendige foranstaltninger.

indberet en hændelse.

kontaktdetaljer